poniedziałek, 10 października 2011

Przedmioty w Hiszpanii cz.7


30 majaCezary
Tu masz kilka info od moich znajomych, jak dostanę więcej odpowiedzi to też Ci prześlę:

Co do zajęć w Santiago, to oprócz tych co mieliśmy razem, chodziłam na:

Sociología Econom.:Conducta Econ. e Instituc. Sociales - HERRANZ GONZALEZ, ROBERTO => prowadził to fajny gość, nie zawsze wiedziałam o co chodziło, bo socjologia nie była moją mocną stroną Zaliczenie było proste: odpowiedzieć w domu na kilkanaście pytań, a odpowiedzi były na zajęciach oraz prezentacja.

Socioeconomía del Desarrollo y de los Movimientos Sociales - CANCIO ALVAREZ, MIGUEL => teraz to prowadzil HERRANZ, wiec nie wiem jak to moglo wygladac. JAk ja chodziłam, na zaliczenie była praca na 15 str + po drodze parę rzeczy. Nie bylo najgorzej, ale duuuużo więcej roboty niż przy w/w przedmiocie.

Historia e Instituciones Económicas Europeas - FREIRE ESPARÍS, MARÍA PILAR oraz CORDERO TORRON, JOSE => teraz prowadził ten przemiot ktoś inny, więc też nie wiem. Tematyka przedmiotu najciekawsza ze wszystkich, ale tyle było do zrobienia w domu, że ja drugi raz bym już go nie brała.

Podsumowując, najlepsza wg mnie jest Sociología Econom., ewentualnie można by się skusić na socioeconomia del desarrollo, o ile będzie to znów prowadził HERRANZ. Historie bym olała.

Wydaje mi się, że Twoja koleżanka najlepiej zrobi jak pochodzi na początku na zajęcia i zapisze się na to, co się jej najbardziej spodoba. Jeszcze ma dużo czasu, a wiele może się zmienić.

Mam nadzieję, że będzie w wakacje czas, żeby się spotkać gdzieś w Polsce .

Pozdrawiam

A tutaj inna odpowiedź, trochę mniej informacji :

dla mnie latwe było dirrecion de empresas comerciales ale to na tym bylismy razem.
potem miguel: comercializacion de servicios y comercializacion de nuevos productos, ale on był chamem, wredny typ.
sociologia de las organizaciones nie polecam bo jest w ch** nauki, ale z drugiej strony typ jest fajny.
noi jeszcze bylam na comercializacion internacional (to pamietamy egz) i administracion cos tam cos tam.

ok, sorry, ale musze wracac do pracy. jakbyście mieli jakieś szczegółowe pytania odnośnie jakiegoś konkretnego przedmiotu to piszcie. sorry ze tak ogolnie, ale mam wrazenie ze bylismy razem na wszystkich tych przedmiotach

buziakiii 

1 komentarz:

  1. I found some great information in your blog. This blog is very useful and helpful to me.

    putas asturias

    OdpowiedzUsuń