poniedziałek, 10 października 2011

Przedmioty w Hiszpanii cz.6


30 majaCezary
Ja miałem jeszcze Logistice oraz Dirección de Calidad z Justino Bastida Calvo, o którym już wspominałem. U niego zalicza się za drugim razem. Trzeba tylko zadania przećwiczyć, a egzaminy z Logistyki przede wszystkim się przewijają po ludziach.

Miałem też Introducioń a Hacienda Publica (Finanse Publiczne) - nie polecam i miałem też Economia das Empresas Financieras - przedmiot głównie o Centralnym Banku Europejskim i podległych mu krajowych jednostkach ( czym się zajmują itd) oraz o giełdzie hiszpańskiej jeśli dobrze pamiętam. Ja zaliczyłem, ale koleżanka z Łodzi, która oblała poszła poprosić wykładowcę, żeby zrobił jej dodatkowy termin w lutym (poprawki są dopiero od czerwca, a ona po 1 semestrze wracała do PL) to bardzo był dla niej nie miły i robił same problemy. Poprawkę jej zrobił z wielką łaską, ale powiedział, że i tak na pewno nie zaliczy. Niestety nie pamiętam czy ona w końcu to zaliczyła. Byłem zdziwiony jego zachowaniem, bo ja z nim miałem bardzo dobre relacje i wydawał mi się spoko, ale skoro Kamilę tak potraktował to chyba lepiej sobie go odpuścić.

Niestety nie potrafię Ci nic więcej doradzić. Myślę, że pozostałe przedmioty powinnaś wybrać według własnego uznania. Pamiętaj jeszcze że Hiszpański ma 4 ECTSy. W każdym semestrze może być on liczony tylko raz, dlatego jak pójdziesz we wrześniu na intensywny kurs, a potem od początku roku akademickiego na na normalny, to te cztery punkty możesz wliczyć sobie tylko raz.

30 majaCezary
Możesz też przejrzeć przedmioty z innych kierunków czy wydziałów. Na przykład przedmioty z kierunku: Ekonomia http://www.usc.es/gl/centros/ecoade/programas.html?plan=2533

Tutaj masz też odniesienia do innych wydziałów http://www.usc.es/gl/centros/
Na Facultade de Filoloxia znajdziesz tez zajęcia prowadzone w języku angielskim. Dwie dziewczyny z Łodzi, które przyjechały studiować prawo wzięly sobie przedmioty z tego wydziału. Na Filologii generealnie znajduje się Centro de Linguas Modernas, więc tam są wszystkie kursy językowe, no i przemioty na przykład z jakiejs filologi angielskiej (czy innej) są często w języku angielskim. Niektóre są bardzo łatwe. Spróbuję się podpytać dziewczyn. Może mi coś szybko napiszą na ten temat.

Pamiętaj że jak wchodzisz na stronę poszczególnych wydziałów, sylabusy przedmiotów znajdziesz w lewej części strony pod linkiem Programa de Materias - a następnie wybierz sobie kierunek który cię interesuje z przedrostkiem Licenciatura (L.). Przedmioty z Grao myślę, że też możesz brać jeśli bardzo chcesz, z master możesz mieć problemy. W ten sposób trafisz do sylabusów i dowiesz sie o czym przedmiot,ile ECTSów, w jakim języku prowadzony jest, z kim no i co trzeba zrobić, żeby go zaliczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz