poniedziałek, 10 października 2011

Przedmioty w Hiszpanii cz.4


Justino Bastida Calvo prowadzi te przedmioty z dwoma innymi profesorami. Niestety oni prowadzą tylko po jednym zajęciu. Jeden z nich mówił o ISO. Bardzo mi się ten wykład prowadził. Oprócz tego że ciekawe rzeczy opowiadał, to mówił jeszcze bardzo wyraźnie. Niestety Justino Bastida Calvo ma to do siebie, że mówi strasznie szybko i energicznie. Dzięki temu jednak nauczysz się wytężania słuchu i mocnego skupiania na tym co mówi

Niestety nic nie powiem o Direccioń Comercial. To jest przedmiot roczny, a ja brałem tylko semestralne. Tych wykładowców też nie kojarzę. Ale to marketingowy przedmiot, więc może nie być taki trudny  O Dirección de Recursos Humanos też niestety za wiele nie powiem.

Jeśli chodzi o pozostałe przedmioty, obawiam się, że mogą być one nie dostępne, skoro nie ma programów ich nauczania. Możesz spróbować je wpisać do LA, najwyżej po przyjeździe je zmienisz. Najważniejsze na razie byś miała LA wypełniony. Resztę zrobisz na miejscu.

Pamiętam jeszcze, że miałem fajny przedmiot w drugim semestrze Dirección de Empresas Comerciales (nazwa w wersji hiszpańskiej). Nauczycielka nazywała się Claudia del Pino Martínez. Świetna kobieta. Imiona studentów zapamiętuje natychmiastowo. Zajęcia są u niej ciekawe, bardzo fajne. Trzeba jednak robić prace domowe (zazwyczaj casos) oraz przygotować prezentację. W semestrze ma się dwa kolokwia, ale jeśli przygotujesz prezentację to nie będzie trzeba zdawać drugiego. Ja pamiętam, że minimalnie nie zaliczyłem pierwszego kolokwium, ale dzięki pracom domowym i zrobieniu prezentacji zaliczyłem przedmiot i nie musiałem pisać drugiego kolokwium. Przedmiot jest o Zarządzaniu Przedsiębiorstwami Handlowymi. Ja mialem referat o promocjach w sklepie  Daliśmy przykłady rabatów, promocji, konkursów itd. Niestety musieliśmy czytać, czego nie lubię na prezentacjach, ale bariera językowa spowodowała stres, więc się nie podjęliśmy swobodnego mówienia. W każdym razie to jest świetne doświadczenie  Niestety teraz widzę, że ten przedmiot prowadzi kto inny, ale możesz spróbować.
Następny link jest do rozkładu zajęć Claudii del Pino Martínez. Może jakiś obecny jej przedmiot Ci się spodoba i będziesz mogła wybrać

Jak już wspomniałem, pozostałe przedmioty mogą być już niedostępne skoro nie ma rozpisanego programu, ale próbuj. Ważne też dla Ciebie, będzie jak pójdziesz na uczelni i zapytasz miejscowych studentów jakie przedmioty wybrać, które są najłatwiejsze. Nic Cię to nie kosztuje

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz