poniedziałek, 10 października 2011

Przedmioty w Hiszpanii cz.5


15 majaCezary

tu jest link do przedmiotów Claudi del Pińo, ale ona ma chyba przedmioty na Grao albo na Master. Przedmiotów z master nie wiem czy Ci pozwolą studiować. Moje znajome miały z tym problemy. Chodziły na takie przez większość semestru, pod koniec poszły się zamatrykulować i tam robili problemy. Dopiero koordynator się wstawił za nimi, on też je chyba wcześniej wprowadził w błąd, że można wybrać przedmioty z master. W każdym razie Master to stopień wyżej.

Grao natomiast to odpowiednik naszego licencjata (1-3 rok). Licenciatura to odpowiednik naszego II stopnia. Być może pozwolą Ci wziąć przedmioty z Grao, który wprowadzili całkiem niedawno. Ja w każdym razie miałem przedmioty tylko z Licenciatury. Większość zajęć miałem z 5 rocznikiem, ale jedne zajęcia (Hacienda Publica - nie polecam) miałem z 3 rokiem, który chyba szedł jeszcze starym, jednolitym systemem.

Wracając do Claudii del Pino, podaję Ci jej nazwisko, żebyś na wszelki wypadek sobie zapamiętała. Może będzie prowadzić jakiś przedmiot w następnym roku, a to bardzo fajna kobieta.

Wybacz mi jeśli piszę mało składnie i nie poprawnie, ale bardziej zależy mi na szybkim przekazaniu informacji niż na poprawności gramatycznej

Jeszcze raz pozdrawiam,

Czarek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz