środa, 9 czerwca 2010

Zapowiedzi na blogu.

Niestety następny post będzie nie wcześniej niż 16 czerwca. Czas na wczasy i małą podróż po Hiszpanii :)

Poniżej zamieszczam zagadnienia, które chcę poruszyć na blogu w niedalekiej przyszłości:

- Hiszpański system nauczania - prośba z komentarza
- Spożywka przez internet, wysyłka do Hiszpanii za 150zł
- Bank w Hiszpanii.
- Couchsurfing, darmowy nocleg
- Wynajem samochodów
- Konto w polskim banku
- Zakupy w Hiszpanii, w Santiago
- EsFacil.eu i strony o hiszpańskim
- Telefonia VOIP
- Numery alarmowe
- Co zwiedzać, strony turystyczne
- Wiele innych, które przyjdą mi do głowy.

Pozdrawiam czytelników i proszę o cierpliwość :)

3 komentarze:

  1. Heloooł już jest 18 dziś, czekamy na więcej;)))

    a tym couchsurfingu też bym chętnie przeczytała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie napisałem kolejny artykuł :)

    Jeśli chcesz to mogę wpisać Twojego maila do subskrypcji i po każdym nowym artykule będziesz dostawać powiadomienie.
    Mogę ustawić takie automatyczne powiadomienie dla 10 osób, więc kto pierwszy ten lepszy. Wpisz w komentarzu swój kontakt, a jeśli nie chcesz, żeby pozostał on wiecznie widoczny dla wszystkich napisz też "proszę skasować komentarz" i go usunę jak tylko go odczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, poczta dodana. W jakiejś wolnej chwili może jeszcze kilka artykułów napiszę, ale niestety nie mam do tego motywacji. Mam nadzieję, że przynajmniej te co już zamieściłem w jakimś stopniu się Wam przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń